joi, 5 noiembrie 2009

Romanul "inventiv"

Ca sa vezi si sa nu crezi, cate le mai trece prin cap unora sa faca si sa dreaga, numai sa scoata banul. Am gasit o fotografie pe un site, in care se face reclama la un gard alb, care este de vanzare. Nimic anormal pana aici. Dar,   vanzatorul  il numeste "Gard American", zice ca "e usor de instalat, doar sapi groapa , pui cimentul si betonul." Acum ma intreb si eu, oare de ce se numeste acest gard alb "Gard American" ? Daca mi-l pun si eu la curtea casei?  Cei ce trec pe langa gardul casei mele, precis vor admira gardul si vor exclama "Uite ma, ce frumos Gard American!!!!"  Macar asa o sa am si eu "America in curtea casei mele". Voi ce ziceti, chiar daca stati la bloc , poate merita sa va luati si voi doi stalpi din "Gardul American"sa-i tineti si voi pe balcon. Asa nu v-ati da pe-un jeb de cuie, si nici vecinilor  n-o sa le vina sa  creada, ca voi aveti America in apartamentul personal. Uite  o idee buna,care daca ar afla-o poate si Gigi Becali ar pune-o in aplicare. Dar totusi dilema ramane nerezolvata: de unde stie trecatorul ca "Gardul e American"?(Puteti citi anuntul original pe tocmai.ro)


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

©2009 STIL DE VIATA | by TNB