miercuri, 23 februarie 2011

Fosta sau actuala????


Fie ca esti la inceputul unei relatii sau ai ceva vechime de cand tu si prietena ta sunteti impreuna, fereste-te sa-i vorbesti despre fostele tale relatii sau despre fosta prietena. Deci nu ii spune prietenei:
"Parintii mei o placeau enorm si se intelegeau foarte bine cu ea"
"Avea o cariera de succes si era apreciata de colegii ei"
"Era foarte buna la pat si arata foarte sexy"
"Ne-am petrecut vacantele in cele mai exotice locuri"
"Mi-a distrus inima cand m-a parasit"
"Facea cea mai buna mancare din lume"
"Si acum mai pastrez poza ei la mine in portofel"
“Uite aceasta era banca noastra din parc”
“Prietenii mei imi spuneau mereu ce prietena sexy am”
“Nu-i face cadourile pe care i le-ai cumparat si fostei”
“Nu vorbi prietenilor si celor din anturajul tau despre…fosta”
“Nu pretinde actualei prietene sa se imbrace si sa aiba aceiasi frizura ca a fostei.”
Mai stiti si voi? Postati!….

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

©2009 STIL DE VIATA | by TNB